Használd ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket!
A közösségi média céges szemmel is hasznos, sőt manapság szinte már elvárás a jelenlét. Ezért mindenki megpróbál minél jobban kítűnni. Biztos te is belefutottál már nagy brand-ek szépen kivitelezett és animált reklámaiba, sztorikba, amitől leesett az állad. Most fellélegezhetsz, ezt már nem csak a nagy bidzsével rendelkező cégek engedhetik meg maguknak.
Az in spot elkészíti neked azt a sztorit vagy posztot amire mindig is vágytál, bármilyen témában. Legyen kép vagy videó, egy animált modern dizájnnal mindenképp ki fogsz vele tűnni a konkurenciáid közül.
Van lehetőség élő videós sztori készítésére mi úgy történik, hogy a videót már a felvételnél a későbbi felhasználásnak megfelelően készítem el, ami azt jelenti hogy a sztorira szánt felvételeket vertikális nézetben rögzítem, ezzel a kompozíciót könnyebben be tudom állítani és később a horizontális videó felnagyításából adódó minőségvesztést is kiküszöbölöm.
A másik lehetőség a lejebb látható képekkel animált sztorik, amikor 1 vagy több kép felhasználásával valósítom meg a dizájnt.
MARKETING KEZDŐ
FACEBOOK & INSTAGRAM-
2 Facebook/Instagram sztori hirdetés vagy bejegyzés animáció
-
MARKETING PLUS
FACEBOOK & INSTAGRAM-
2 Facebook/Instagram sztori hirdetés animáció
-
2 Facebook/Instagram bejegyzés
MARKETING EXTRA
FACEBOOK & INSTAGRAM-
4 Facebook/Instagram sztori hirdetés animáció
-
4 Facebook/Instagram sztori bejegyzés
Miért lehet szükséged a közösségi médiában lévő sztori/poszt hirdetések megújítására?
NAGYOBB FIGYELEMFELKELTÉS
Az jövő marketing eszköze a videó. A mozgókép bizonyítottan jobban felkeltik és leköti az emberek figyelmét mint az állókép. Az emberek átlagosan kb. 30%al tovább maradnak ott egy olyan posztnál vagy hirdetésnél amiben mozgókép van mint egy állóképnél.
TÖBB TARTALOM
A videóba szinte bármennyi információt sűríteni ellentétben egy képpel ahol nagyon is be vagyunk határolva, nem is beszélve a fizetett hirdetésekről, ahol a kép 20% át lehet telíteni szöveggel.
EZ A TE 15 MÁSODPERCED
A Instagram-on és a Facebook-on az egyik legjobb hirdetési forma a Sztori hírfolyamban megjelenő hirdetések. Ezeknek a hossza maximum 15 mp és az ideális formátum a 9:16 képarány. A szuper kis extra hamar belopta magát az emberek szívébe, olyannyira, hogy mára naponta mintegy 150 millió ember használja ezt a funkciót. És az elért személyek száma is jelentősen nagyobb mint egy normál hirdetésnél.
Kérd egyéni árajánlatomat!
Felkeltette az érdeklődésed?
Készítsünk közösen valami bámulatosat.
Árajánlatkéréskor küldj részletes leírást a projektről, hogy minél pontosabban tudjak kalkulálni.
Köszönöm!